دلتنگم
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 23 ارديبهشت 1398برچسب:بارون,نم نم,عشق,وای,حس بارانی, توسط علی |

تك و تنها تو خيابون به زيرنم نم بارون

باز به ياد تو مي افتم حرفايي كه با تو گفتم

گفتم عشق من يه كوه تو ببين چه باشكوه

عشق تو مثل سرابه عمركوتاه حبابه

عشق من شعرو شرابه عشق تونقش بر آبه

عشق تو يك گل زرده دستايي كه سردسرده

عشق من مثل جنونه آبي رنگ آسمونه

عشق يك ماهي به درياست عشق من ببين چه زيباست

عشق تو عكساي پاره نامه هاي نيمه كاره

حرفايي كه ناتموم ميدونم كه بي دوومه

عشق من سادست و آسون پاك و تازه مثل بارون

عشق من مثل بهاره توي قلبم موندگاره

فرق بين ما يه دنياست

فرق از دروغ تا راست

قلب من اگر چه تنهاست

عشق من ببين چه زيباست



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.